Zwroty w Aleho.pl

Aleho.pl – bezpieczne zakupy

Na Aleho.pl dbamy o Twoje prawa i komfort zakupów. Wszystkie produkty są nowe, oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów. Jeżeli mimo to chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar – masz do tego pełne prawo, a my chętnie Ci w tym pomożemy.


1. Ile mam czasu na zwrot lub wymianę?

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru zakupionego na Aleho.pl, licząc od dnia otrzymania przesyłki od kuriera lub z paczkomatu.

2. Ile kosztuje zwrot lub wymiana?

Oferujemy darmową dostawę przy każdym zamówieniu, natomiast koszt odesłania zwrotu lub wymiany ponosi Klient. Przesyłkę nadajesz samodzielnie – jej cena zależy od wybranej przez Ciebie formy nadania (kurier, paczkomat itd.).

3. W jakim stanie powinien być produkt?

Abyśmy mogli przyjąć zwrot lub wymianę:

  • produkt powinien być nieużywany i kompletny,
  • powinien posiadać oryginalne opakowanie, etykiety i metki (jeśli były dołączone),

4. Jak mam dokonać zwrotu lub wymiany?

4.1. Szybki i prosty kreator zwrotów / wymiany

  • zaloguj się na swoje konto w Aleho.pl (możesz też kliknąć w przycisk „Zwrot” w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia),
  • przejdź do zamówienia, które chcesz zwrócić lub wymienić i uruchom kreator zwrotów,
  • postępuj zgodnie z kolejnymi krokami kreatora – wybierz produkt, podaj powód zwrotu (opcjonalnie) oraz formę rozliczenia,
  • jeżeli chcesz wymienić towar, dodaj zwrot i jako formę zwrotu środków wybierz „saldo klienta” – pozwoli to wygodnie złożyć nowe zamówienie,
  • wydrukuj zgłoszenie zwrotu i zapakuj je razem z towarem do oryginalnego pudełka,
  • paczkę wyślij na adres: ul. Przemysłowa 6, 62-030 Luboń.

4.2. Tradycyjny sposób zwrotu lub wymiany

  • wydrukuj, wypełnij i podpisz Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość ( pobierz go tutaj ),
  • zapakuj formularz oraz towar do oryginalnego pudełka,
  • paczkę wyślij na adres: ul. Przemysłowa 6, 62-030 Luboń.

5. Gdzie mam wysłać zwrot lub wymianę?

aleho.pl
ul. Przemysłowa 6
62-030 Luboń

6. Jak się dowiem, że przyjęliście mój zwrot?

Gdy Twoja paczka dotrze do naszego magazynu i zwrot zostanie zweryfikowany, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu lub wymiany. Cały proces prowadzimy z Tobą poprzez wiadomości e-mail.

7. Jak i kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze?

Pieniądze zwrócimy w taki sam sposób, w jaki opłaciłeś/-aś zamówienie:

  • w przypadku płatności elektronicznych (PayU, BLIK, karta) – środki trafią na to samo konto / kartę,
  • w przypadku tradycyjnego przelewu – wykonamy przelew na wskazany rachunek bankowy,
  • w przypadku płatności „za pobraniem” – poprosimy Cię o numer konta bankowego do zwrotu środków.

Zwrot pieniędzy realizujemy niezwłocznie po przyjęciu zwrotu, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu, gdy otrzymamy paczkę lub dowód jej odesłania.

8. Gdzie znajdę więcej informacji o zwrotach i wymianie?

Szczegółowe zasady zwrotów i wymiany opisane są w Regulaminie Sklepu Aleho.pl .

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel